BestBase AnonimMc Billytalent Copycon Flymore Korn Quimby

Címkék

anonimmc (1) bestbase (5) billytalent (8) blog (1) flymore (2) konyv (3) korn (1) quimby (16) starbase (1) suli (3) Címkefelhő

Quimby

2011.08.22. 18:59 | Starbert | Szólj hozzá!

Címkék: quimby

A Quimby és én

A "Quimby" nevű magyar zenekart szinte nincs olyan ember, aki nem ismerné, vagy ne szeretné legalább egyetlen számát. Igaz, ami igaz, volt szerencsém találkozni olyasvalakivel, aki nem ismerte őket, de erre majd később kitérek.
Ez az első zenekar, amiről írok. Tulajdonképpen azért, mert ő(k) a kedvenc bandám, már ami a magyarokat illeti. Be kell vallanom, kb. negyedéve kezdtem el csak ismerkedni vele, előtte csak pár számukat hallgattam. Amit rólam érdemes tudni (ezeket igyekszem a BestBase oldaldobozban megírni, de most kivételt teszek) az az, hogy csak olyan zenéket hagyok fenn a gépen, amelyiknek minden száma jó. Magyarul, ha van egy banda, aminek 5-ből csak 1-2 albuma jó, azt törlöm, és csak pár számot hagyok fent az úgynevezett "Vegyes" mappámban. Rengeteg diszkográfia van fenn a gépen, (ebből látszik, hogy sok olyan banda van, aminek az összes számát egytől-egyig imádom) és ezeket osztom majd meg veletek. Szóval...
Gondolkodtam, hogy meg kéne szeretni valami új bandát a sok metal-zenekar mellett, majd érdekes, pont erre esett a választás. Részben a barátnőmnek köszönhetem ezt, hiszen a napokban mesélt róluk, én meg youtube-on rákerestem, bele-belehallgattam a számaikba összevissza, minden albumról egy pár nóta lejátszódott, én meg csettintettem, majd indultam is a boltokba megvenni az (összes) albumjukat. Minőségre megyek, csak addig töltök le valamit, amíg meg nem tetszik. Ha tetszik, irány a bolt. Az MP3 formátum tompább, mint a rendes CD-minőség, meg hát sokkal szebb, ha kéznél van egy jó lemez, másrészt, támogassuk már szeretett együtteseinket!
Végig fogom venni az összes albumjukat, ismertetőket írok róluk, személyes véleményeket, szóval lesz dolgom bőven, főleg, hogy ez csak egy banda, és még sokat tervezek feltenni, és ki tudja... Lehet, hogy közben is megszeretek még egy-kettőt, aztán azok is felkerülnek. Lényeg, hogy érdemes lesz követni a bejegyzéseket, főleg annak, aki még nem annyira ismerné.
Mivel megvettem, így személy szerint nekem minden számuk tetszik. De tényleg! Nincs olyan, amire azt mondanám, hogy ezt át akarom léptetni!
A bejegyzések lényege: kedvcsinálás, illetve, aki otthonosabban mozog, annak egy kis érdekesség, hogy én hogyan látom, illetve, hogy mi hogyan látjuk, mi a Te véleményed, ellenvetésed, stb. Ezeket szívesen olvasom, remélem Te is szívesen látogatod majd az oldalt.
Tényleg nem hiszem, hogy sokak nem ismernék a srácokat, de nem lepődöm meg, ha nem, és most térek ki arra, hogy miért: Úgy a 4. albumnál jártam, ami a megvételt illeti (Sorban veszem meg az albumokat, ha éppen nincs meg a következő, akkor üres kézzel jövök haza a boltból), odaállok a kasszához kifizetni, de a nő, aki ott ült, furán nézett a lemezre. Nem volt rajta vonalkód, nem tudta leolvastatni. Hátraszól a mögötte ülő hölgynek: - Hé, nem tudod, hogy mennyibe kerül ez a "KUIMBI"?

A bejegyzés trackback címe:

https://bestbase.blog.hu/api/trackback/id/tr383171686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása