BestBase AnonimMc Billytalent Copycon Flymore Korn Quimby

Címkék

anonimmc (1) bestbase (5) billytalent (8) blog (1) flymore (2) konyv (3) korn (1) quimby (16) starbase (1) suli (3) Címkefelhő

Flymore

2011.09.28. 20:40 | Starbert | Szólj hozzá!

Címkék: flymore

Flymore

Személyes kitérő

Érdekesen alakult ennek a bandának a megismerése/megszeretése, ugyanis... Ho-ho-ho! Kicsit vegyünk vissza a tempóból,... na: Legkedveltebb külföldi bandám a KoRn, minden lemezük megvan gyáriban, ezzel is tiszteletemet nyilvánítom ki a srácok felé. Minden számukat egytől-egyig szeretem, és erőszeretettel hallgatom a mai napig, de egyszer elfogott egy érzés, hogyha mindennapos lesz az, hogy ők mennek egész nap a lejátszón, akkor megunom. Kicsit túlzás ez, hiszen sosem lenne sok belőlük, de akartam valami hasonló stílusú zenekart találni magamnak. Ez elég nehéznek bizonyult, ugyanis a KoRn teljesen egyedi stílust képvisel. Van, hogy funky, van, hogy hip-hop, van, hogy nyers metal, és van, hogy dubstep elemek keverednek bele a muzsikájukba. De nem adtam fel ezt az eleinte lehetetlennek bizonyuló projectet félbehagyni, hát fel is kerestem egy oldalt, ahol amikor rámész egy együttesre, kidobál hasonlóakat. Nem is kell "mondanom", hogy a Flymore lett az első, ami a legközelebb áll az általam legkedveltebb bandához.
Az érdekességről annyit - amiről az első sorokban szó volt -, hogy 2009-ben már letöltöttem az albumjukat, majd le is töröltem, mert azt éreztem, mintha pofátlanul majmolnák a KoRn-t. Később döbbentem rá, hogy ez nem így van!
Ami egyezik, az a csattogós basszusgitár, illetve a határtalan érzelemvilág. Eddig egy albumot adtak csak ki, de biztos vagyok benne, hogy lassan kiadnak egy újabbat. Amin meglepődtem az az, hogy a napokban újult meg a banda hivatalos oldala, amit innen el is lehet érni:
flymoreband.com/

Történelem

A Flymore egy orosz nu metal banda, amit Igor Mukhin és Denis Rybakov alapított 2002-ben. Igor a hálószobai stúdiójában álmodta meg a banda első anyagát. Rengeteg időt töltöttek el azzal, hogy olyan dalokat játszottak, mint a Green Day, illetve a Nirvana slágerei. Később azonban nagy hatással volt rájuk a Rage Against the Machine és a Limp Bizkit. Később azonban ők többet akartak, ezért bele is vágtak a bandaalapításba. Először a "Millenium" csapatnév mellett döntöttek, ez csak később módosult át "Flymore"-ra.

Jelenlegi tagok

Igor "Fly" Mukhin - gitár (2002. óta tag)
Nikita Alekseev - gitár (2006. óta tag)
Denis "Check" Rybakov - basszus (2002. óta tag)
Serj Yaskin - dob (2011. óta tag)
Max "Frozt" Morozov - vokál (2002. óta tag)

A bejegyzés trackback címe:

https://bestbase.blog.hu/api/trackback/id/tr33263575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása