BestBase AnonimMc Billytalent Copycon Flymore Korn Quimby

Címkék

anonimmc (1) bestbase (5) billytalent (8) blog (1) flymore (2) konyv (3) korn (1) quimby (16) starbase (1) suli (3) Címkefelhő

Szeptember 1.

2011.08.31. 22:52 | Starbert | Szólj hozzá!

Címkék: suli bestbase

Szeptember 1. - Kiadványszerkesztésre fel!

Tavaly ilyenkor Webprogramozónak készültem, de egy hónap eltelte után "elvéreztem" az iskolában. Már a tölteléktantárgyakkal meggyűlt a bajom az elején, főleg úgy, hogy ezt a szakot csak úgy találomra választottam, jól hangzott, gondoltam megpróbálom. Fogalmam sem volt, hogy mivel állok szemben. Volt tesi órám (ezzel még nem lett volna baj, bár körbe kellett futni minden alkalommal a Margit-szigetet), matek (elég volt ebből középsuliban), kommunikáció (jó, ez végül is mindenhol szinte kötelező), menedzsment alapjai... Aztán egyszer csak besokaltam, és eldöntöttem, hogy nem megyek többé az Athéné közelébe. (Ez volt a suli neve) A tanévet - amit itthon végeztem - angol tanulással, agykontroll-tanfolyam elvégzésével, illetve sok-sok pihenéssel töltöttem. Közeledett újra a szeptember, idén azonban már nagyobb lelkesedéssel, több odafigyeléssel választottam magamnak megfelelő szakot, s végül a kiadványszerkesztés mellett döntöttem. Van bennem egy kis félsz a tavalyi incidens miatt, hogy ott elbuktam, de azért érzem, hogy ez számomra jó lesz, élvezni fogom, de majd az első pár nap (max. az első hét) után fogok majd rendesen ráállni a dologra, akkor nyugszom majd meg teljesen. Nagyon bízom benne, hogy helyesen döntöttem, jó iskolát választottam. A Szily Kálmán Kéttannyelvű Műszaki Szakközépiskolába jelentkeztem. Ide jár egy általános iskolás volt osztálytársam, de ő gépmesternek tanul. A beiratkozás egy másik, messzebbi épületben volt, de előtte online kellet kitölteni egy oldalt. Másnap bemegyek az épületbe, közlöm, hogy a weboldal kitöltése után nem kaptam e-mailt, pedig azt írták, hogy kapok, de erre nem kaptam ott választ, hogy ez most valami hiba volt, vagy sem. Kaptam egy űrlapot, ott helyben kitöltették velem, aztán se szó, se beszéd, közözték, hogy szeptember 1-én mennyek be háromnegyed 8-ra a suliba. Legalább mondták volna, hogy ünneplőbe vagy valami, de még ennyi sem hagyta el a szájukat. Szóval amit tehetek az az, hogy bepakolok minden iratot, igazolványképet (3 db-ot), aztán bemegyek évnyitóra valami fekete-fehér kontrasztos ruhában. (Még nem néztem meg, hogy mi lesz rajtam.) A meleghez se akarok annyira kiöltözni. Holnap ilyenkor már gazdagabb leszek az órarenddel, amit már nagyon várok, illetve sok-sok hasznos információval. Lassan lefekszem, reggel pedig belevágok a lecsóba!

Kiadványszerkesztésről >>IDE<< kattintva olvashattok

A bejegyzés trackback címe:

https://bestbase.blog.hu/api/trackback/id/tr533194292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása