BestBase AnonimMc Billytalent Copycon Flymore Korn Quimby

Címkék

anonimmc (1) bestbase (5) billytalent (8) blog (1) flymore (2) konyv (3) korn (1) quimby (16) starbase (1) suli (3) Címkefelhő

Elindult

2011.08.22. 17:23 | Starbert | Szólj hozzá!

Címkék: blog bestbase

Best Base - Bármely tárhely sztárhely

Létrehoztam ezt a blogot, ugyanis valami nagyobb projektbe szerettem volna belevágni, mint azelőtt. Először létrehoztam a "korn.blog"-ot, ahova a banda legfrissebb információi kerültek fel, de itt csak kötött anyagokat tudtam megosztani az emberekkel. Aztán támadt egy ötletem, hogy olyan oldalt csinálok, ahol nem csak "1" valamiről van szó, hanem sok-sok másról, ami hozzám tartozik, amiket szeretek. Tulajdonképpen ez (lesz) a BestBase; kedvenceim tárhelye. Felkerülnek kedvenc bandáim, illetve mindennapjaim, így nyugodtan írhatok bármiről, ami eszembe jut, és nem kell arra várni, hogy más anyagát lelophassam. Bizonyára itt is sok olyan dolog lesz olvasható, ami máshol is feltűnt, de igyekszem tényleg önálló munkákat kiadni a kezemből. Remélem aki idelátogat, nem húzza majd a száját, bár még én is kíváncsi vagyok, hogy mit tudok majd ebből kihozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bestbase.blog.hu/api/trackback/id/tr353171516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása